Klanttevredenheid

We hechten grote waarde aan het oordeel van (wijk)bewoners en familieleden. Onze medewerkers zullen daar geregeld met u het gesprek over voeren. Wat gaat goed? Wat kan in uw ogen beter? Naast deze regelmatige gesprekken organiseren we elke twee jaar een breed waarderingsonderzoek. De uitkomsten gebruiken we om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. De uitkomsten van het onderzoek worden besproken met de (centrale) cliëntenraad en de verschillende aandachtspunten komen terug in de activiteitenplannen van De Bilthuysen. 

Bent u juist bijzonder tevreden? Dan horen we dat natuurlijk ook graag! Mocht u deze openbaar willen delen dan nodigen we u uit om dat via ZorgkaartNederland te doen.

Onze thuiszorgklanten geven ons een 8,1 (klanttevredenheidsonderzoek juni 2016)

GenietenBilthuysenBlauw

KlantenVertellenGroen

Voor Ouderen

WachtlijstenTarievenButton

AanvullendeDienstverleningButton

SamenwerkenRegioButton